Żaba i kicia to zgrany duet (tak, tak, to myjki do kąpieli!),
który  wraz z innymi pacynkami będzie towarzyszył najmłodszym podczas zajęć logopedycznych

Zastosowanie pacynki podczas terapii logopedycznej:

  • przełamywanie nieśmiałości,
  • zbudowanie przyjaznej atmosfery,
  • wcielanie się w role,
  • pobudzanie wyobraźni,
  • doskonalenie słuchu fonemowego ( np. „Czy słyszysz tę głoskę”? – zabawa logopedyczna, podczas której dziecko musi wysłuchać kiedy pacynka wypowiada daną głoskę),
  • wzbudzenie ciekawości poznawczej u dziecka,
  • element niespodzianki,
  • zwiększenie atrakcyjności zajęć,
  • … oraz wiele innych, jakie podpowiada Wam wyobraźnia.

 

Pacynki na zajęciach logopedycznych połączone z „magicznym myśleniem” dziecka w wieku przedszkolnym zwiększają efektywność terapii.

Pamiętajmy, że każde dziecko jest inne. Jeśli mały pacjent reaguje płaczem, strachem na pacynkę, należy ją wycofać z zajęć. Po upływie jakiegoś czasu, można ponowić próbę. Obserwujmy reakcje dziecka, to one są najlepszym drogowskazem dla logopedy.

 

 

 

 

Jeden komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *